Rumänien heute

Um Beiträge zu verfassen, müssen Sie sich kostenlos registrieren bzw. einloggen.

MomoB
schrieb am 27.06.2013, 22:40 Uhr
Wanderhirten eine Schmugelware die sicheres Geld brachte und an den Zollstationen noch nicht so beachtet wurde

Schmuggelware? Am Zoll deklariert und mit dem Wert erfasst?
Deine Logik hier ist mir sehr verborgen, sehr eigen.
Ħansi
schrieb am 27.06.2013, 22:44 Uhr
Schmuggelware?

Natürlich!
Die Standardfrage an der Grenze früher war:
"Bombe, pistoale si cărţi religioase aveţi?"
MomoB
schrieb am 27.06.2013, 22:48 Uhr
Die Standardfrage an der Grenze früher war:

Hast du die Information aus den Familiensagen?
Ħansi
schrieb am 27.06.2013, 22:53 Uhr
Wurde selber einige Male gefragt - weil die das schon immer so machten.
gerri
schrieb am 28.06.2013, 10:00 Uhr (am 28.06.2013, 10:01 Uhr geändert).
Ziarul "Bună ziua Braşov" 28.06.13

„Testul Angelina Jolie” se poate face şi la Braşov.
O consultaţie oncogenetică poate face diferenţa între a dezvolta sau nu tumori maligne.
Doctorul oncolog Eugeniu Banu (foto) are experienţa celor 7 ani petrecuţi în Franţa, în diverse centre universitare. A tratat mii de bolnavi şi, din păcate, sunt multe cazuri în care pierde în faţa cancerului. Luptă însă alături de bolnavii pe care-i tratează şi spune că este mult mai uşor să previi decât să.....


@ Immer in der ersten Reihe....
getkiss
schrieb am 28.06.2013, 11:41 Uhr
sunt uniti intr-un crez si un obiectiv comun, sa transforme Parlamentul intr-o superputere, care sa incalece Justitia, sa nu se supuna nimanui, dar sa controleze pe toata lumea.

Adica exact ceea ce era parlamentul german in vremea lui Hitler, monstruozitate pentru a carei combatere au si aparut dupa Al Doilea Razboi Mondial curtile constitutionale.


http://www.ziare.com/politica/parlament/parlamentul-se-viseaza-supraputerea-dictatoriala-1243354

Interessant. So etwas wurde hier noch überhaupt nicht kommentiert....in Siebenbuerger.de...was meinen die "Verfassungsspezialisten" dazu?
lucky_271065
schrieb am 28.06.2013, 13:41 Uhr
Dass Rumänien grundsätzlich etwas mehr "parlamentarische Republik" und etwas weniger "präsidentiale Republik" gut stehen würde.

In Deutschland eher umgekehrt.

"Die goldene Mitte..."
seberg
schrieb am 29.06.2013, 00:15 Uhr
Schon gehört? Ponta soll ein Android sein!

www.revista22.ro/articol.php?id=27730
MomoB
schrieb am 29.06.2013, 12:46 Uhr
Transilvania, tărâmul de basm, aproape medieval, unde femeile cos broderii, iar bărbaţii construiesc case de la zero

Link
gerri
schrieb am 29.06.2013, 17:05 Uhr (am 29.06.2013, 17:06 Uhr geändert).
@ Na bei dem ewigen Grinsen kann es schon möglich sein das er ein Android ist,den bei dem Seiner Politik vergeht einem jeden normalen Menschen das Lachen.
lori
schrieb am 29.06.2013, 20:46 Uhr
Hallo Allerseits,

Hier im Süden würde ich die FAZ nur auf Platz 2 stellen. Nr.1 ist für mich die Süddeutsche Zeitung.Bei beiden geht jedoch die Auflage zurück. Ich würde niemandem empfehlen eine Karriere in der Verlag/Druckindustrie anzustreben. Wenn, dann unbedingt zum Online- Pendant gehen und keineswegs zu einer Regional- bzw. Lokalzeitung!

servus
MomoB
schrieb am 30.06.2013, 11:30 Uhr
O iniţiativă frumoasă avea să ne atragă prin cotloanele – şi poveştile... – bisericii-cetate din Cisnădie.
Micul oraş cu alură de vechi sat săsesc din apropierea Sibiului are parte de cei mai simpatici ghizi: copiii şi adolescenţii din localitate. Ei au fost instruiţi, în cadrul unui program special, să poată să facă faţă unei asemenea provocări, să prezinte turistului – român, dar şi, în cazul multora dintre aceşti ghizi sui-generis, turistului străin – locurile cele mai interesante din oraş.
...
Biserica a fost construită de saşi – o minoritate germanică, venită aici în valuri succesive din Luxemburg, Flandra, Belgia, nordul Franţei, vestul Germaniei, în secolul XII (1141-1161), de către regele Gheza al II-lea, care a dorit să creeze un sistem de fortificaţii în Transilvania", istoriseşte Daniela.
...
Există şi aici, la Cisnădie, ca şi în alte biserici-cetate un „turn al slăninei”, unde fiecare familie din sat îşi depozita slănina şi, bineînţeles, existau şi nişte reguli foarte interesante: în acea încăpere se intra numai duminica, numai capul familiei venea, tăia din slănină o bucată cât credea că îi va fi de ajuns în săptămâna următoare şi, ca să fie sigur că nimeni nu va fura, aplica o ştampilă pe locul unde a tăiat ca să aibă dovada."



Link

Tolle Erfindung mit dem Stempel.

seberg
schrieb am 30.06.2013, 11:39 Uhr
Tolle Erfindung, richtig. In anderen Gegenden gab es weder Kirchenburgen, noch Speck, noch Stempel. Dort hätte der Stempel auch nichts genützt!
TAFKA"P_C"
schrieb am 30.06.2013, 11:41 Uhr (am 30.06.2013, 11:42 Uhr geändert).
...b] ca să fie sigur că nimeni nu va fura, aplica o ştampilă pe locul unde a tăiat ca să aibă dovada."
Meinst du, das wäre in "Rumänien heute" nötig.
Slash
schrieb am 30.06.2013, 11:49 Uhr (am 30.06.2013, 11:50 Uhr geändert).
Tolle Erfindung mit dem Stempel.
Ist das schon alles, was Sie uns damit sagen wollten?
Oder soll ich mich noch etwas in Geduld üben bis die üblichen Gemeinheiten, die man von Ihnen inzwischen gewohnt ist, folgen?

Um Beiträge zu verfassen, müssen Sie sich kostenlos registrieren bzw. einloggen.